Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 09:57 - Оптимизъм
Автор: top4o1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 497 Коментари: 4 Гласове:
0



Привет на всички!!!! Имайте очи за красотата, която ни заобикаля! Дори и в най-грозната картина, човек може да намери нещо хубаво. Всички сме част от едно цяло. Ако не можеш да понасяш някого, то тогава не понасяш и самия себе си. Животът на всеки е такъв, какъвто си го е направил. Никой друг не виновен за нашето положение-нито държавата, нито комунизмът, нито Ахмед Доган или Волен Сидеров. Човек сам кове настоящето и бъдещето си. И заедно с това е готов да обвини целия свят за своите несгоди. Да, така е по-лесно!!. Търсим оправдание навсякъде другаде, но не и вътре в нас.
Бъдете щастливи!! Всяко нещо ви се случва за ваше добро!!!


Тагове:   оптимизъм,


Гласувай:
0




1. crazydiavolf - :)
20.04.2007 10:22
Хмммммм съгласна съм с теб че никога не търсим причината за нещастието в себе си,а само в другите,просто така е по лесно.Но не съм съгласна с това:"Ако не можеш да понасяш някого, то тогава не понасяш и самия себе си".Аз лично не мога да понасям една личност,която е мноооого виновна пред мен и пред семейството ми.И не смятам че мразя същата тази личност,защото мразя себе си...Както и да е.Успех ти желая
цитирай
2. top4o1 - Здравей :)
20.04.2007 10:37
Сигурен съм, че ако простиш на тази личност, ще се чувстваш много по-добре. Когато правиш добро, без да очаквания, доброто ще ти се върне многократно. Това, с което тази личност е виновна пред теб, може да те е предпазило от нещо много по-лошо. Много често ни се случват малки злини, като по този начин ни предпазват от по-големи. Народът е казал: "Ела, зло, че без тебе по-зло." Слънчев ден!! Благодаря ти, crazydiavolf!!
цитирай
3. top4o1 - Здравей :)
20.04.2007 10:41
Сигурен съм, че ако простиш на тази личност, ще се чувстваш много по-добре. Когато правиш добро, без да очаквания, доброто ще ти се върне многократно. Това, с което тази личност е виновна пред теб, може да те е предпазило от нещо много по-лошо. Много често ни се случват малки злини, като по този начин ни предпазват от по-големи. Народът е казал: "Ела, зло, че без тебе по-зло." Слънчев ден!! Благодаря ти, crazydiavolf!!
цитирай
4. pilcho - Мммм....
21.04.2007 15:46
Не бих го казала така, но когато говоря или пиша, имам предвид същото.
Наздраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: top4o1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5983
Постинги: 1
Коментари: 4
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930